srijeda, 6. studenoga 2013.

Uranjeli Božićni duh donosi radost

Počeo je studeni mjesec i prva Božićna kutija je izrađena! Uranjeli Božićni duh osvijetlio je moju kuću i potaknuo me da se počnem kao Djeda Božičnjak (Mraz) pripremati za nadolazeći Božić. Cilj za ovaj Božić su handmade ukrasne kutije i kuglice. Pa sam tako ja krenula u radnu akciju i počela izrađivati ukrasne kutije koje ću iskoristiti za poklon prijateljima i obitelji, a neke će biti i na prodaji!
Volim ovo razdoblje,  hladne dane, topla srca, mirisne kuče, maštovite ideje, nasmijana lica, suze radosnice. Za neke hladni dani su najbolji za ušuškati se pod deku i popiti topli čaj (i pogledati što ima novo na blogu  :D ) tako nemojte samo maštati nego uradite nešto i sami! Budite kreativini! A ja ću se potruditi da probudim u vama kreativnost donoseći vam mnogo raznih  zamisli, ideja, radosti od koji se nadam da će te imati koristi. Pusa



Nema komentara:

Objavi komentar